کاپلو: مربی اینتر شوم؟ هرگز !

کاپلو: مربی اینتر شوم؟ هرگز !




 

 


کاپلو: مربی اینتر شوم؟ هرگز !


تاریخ : پنج شنبه ،
10 آذر 1390

دن فابيو که بعد از يورو 2012 از تيم ملي انگليس جدا خواهد شد، از همين حالا نامزدهاي هدايت چند تيم بزرگ سري آ است.


فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعلام کرد به دلیل علاقه ای که به میلان دارد، حاضر نیست هیچ وقت هدایت اینتر را برعهده بگیرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تیم من میلان است. هرگز نمی توانم به پیشنهاد ماسیمو موراتی پاسخ مثبت بدهم."
کاپلو همچنین معتقد است با توجه به پیشرفتی که یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته داشته، میلان برای تکرار قهرمانی کار دشواری در پیش دارد.

" آلگری باید از فکرش استفاده کند و به حرف همه گوش کند اما تصمیم نهایی را خودش بگیرد. میلان بازیکنانی مانند زلاتان و سیدورف دارد.
وقتی زلاتان در یوونتوس بازی می کرد، من فیلم بازی های فن باستن را برای او پخش می کردم و از او می خواستم مانند این مهاجم هلندی بازی کند.

با سیدورف هم در یوونتوس کار کردم و به او یاد دادم که چگونه بیشتر به سمت دروازه حریف شوتزنی کند. یوونتوسی ها چند فصلی است که جامی نگرفته اند و این آنها را به تیمی خطرناک تبدیل می کند.

کونته مربی جوان و مصممی است که ایده های روشنی دارد. تیم یوونتوس برای موفقیت باید از دستورات او پیروی کند. پیرلو هم در این تیم نقش مهمی ایفا می کند.
آنها یک ورزشگاه جدید دارند که همه آن را خانه شان می دانند، از بازیکنان گرفته تا هواداران و این باعث افزایش اعتماد به نفس آنها شده است.

با این اوصاف، بله، یوونتوس می تواند فاتح اسکودتو شود."


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل